Για πρώτη φορά στα χρονικά της ελληνικής τηλεοπτικής πραγματικότητας, προβλήθηκε στην κανονική ροή του προγράμματος του Alpha, διαφήμιση που αφορά και σε ΑμεΑ.
Ο Alpha -σύμφωνα με ανακοίνωσή του- ανταποκρινόμενος στην ανάγκη για ένα πλήρως προσβάσιμο από ανθρώπους με αναπηρία τηλεοπτικό περιβάλλον, καινοτομεί και δημιουργεί το τεχνολογικό πλαίσιο ώστε και τα διαφημιστικά σποτς να παρέχουν την υπηρεσία διάθεσης επιλέξιμων ελληνικών υποτίτλων.
Την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου, κατά τη διάρκεια προβολής της επιτυχημένηςτηλεοπτικής σειράς του Alpha «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», μεταδόθηκε διαφημιστικό σποτ της εταιρείας Procter & Gamble για το προϊόν Always, με την ένδειξη CC, το χαρακτηριστικό σύμβολο που σηματοδοτεί παγκοσμίως τη λειτουργία διάθεσης επιλέξιμων ελληνικών υποτίτλων.
Πλέον, για όσους τηλεθεατές έχουν ενεργοποιήσει την υπηρεσία C/C, δηλαδή τη δυνατότητα επιλογής ελληνικών υποτίτλων, η υπηρεσία θα παραμείνει ενεργή και στο διαφημιστικό μήνυμα που την υποστηρίζει.